Lördagsmys!



Igårkväll beställde jag och Stewen pizza som vi åt framför tv:n och Män som hatar kvinnor!




Efterrätt! Denna glass hade vi i frysen, Stewen köpte den någon period när det var så varmt i sommar men det har inte blivit att vi ätit den.. Förrän igår då, och den var riktigt god :) Fast helst ska man väl äta den ute i solen! :D




Filmen var uthyrd på Konsum varje gång jag var dit.. Den var även slut på köpfilm, och Ica hade också slut!! Gaaahh, fick fara på OK och köpa den istället, lite dyrare men jag var ju tvungen!! :) Hade tokhöga förväntningar på filmen och jag måste säga att shit, vad bra den var! Ojojoj. Och fastän jag visste handlingen så var det jättespännande hela tiden och ibland mådde man ju rent illa.. Vad mycket man fick se, riktigt vidrigt ibland.. Måste också säga att Lisbeth Salander-karaktären var preciiis som i boken. Sjukt bra! De hade fått till allting riktigt bra. Nu längtar jag bara tills Flickan som lekte med elden kommer på bio!
1 sara:

skriven

dina uppdateringar kommer inte alltid på bloglovin. irriterande, jag missar juu en massa inlägg ;p

Kommentera här: