På jobbet

Sitter på jobbet nu och har lunch! Skulle ju göra en tidig kväll igår, kände mig trött.. Men som vanligt när jag hade lagt mig så blev jag pigg. Så blir det, är jag trött innan jag lägger mig är jag pigg när jag lagt mig. Är jag inte jättetrött när jag lägger mig så blir jag trött när jag lägger mig... :p Iallafall, jag läste lite, klev upp och pysslade på (blir tokig av att ligga still när jag är pigg) skickade sms och hade mig.. Efter många om och men somnade jag. Och så var det tungt att kliva upp imorse såklart.. Men nu är jag pigg igen! :D

For förbi Konsum och köpte lunch, kollade om Män som hatar kvinnor fanns att hyra men den var ju uthyrd, precis som jag trodde.. Får kolla sen idag, Stewen och jag tänkte se den ikväll. Jag måste nog fasen köpa den om den fortfarande är uthyrd senare, jag måste se den!!

1 Jenny:

skriven

Den var suuupergod! :) Jag googlade efter receptet, så vet inte om det är det du gjorde efter, men god var den :)

Jag är jätte nöjd med jackan o fönstrena fick sig ett nytt "liv" :D

Kommentera här: