Året som gick

Gjorde en sån här lista om -07 och -08 också (dock på bilddagboken, la ut den här där också) så det är väl bara att fortsätta! Det är dock inte exakt samma frågor men vem bryr sig? :P Jag orkar iallafall inte göra någon seriös årssummering som alla andra verkar göra, ni får nöja er med den här! 


   

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Bodde i Dublin
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Irland! (Underbart land, måste tillbaka)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Typ framtidsplaner och beslutsförmåga? :P
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1 februari
8. Vad var din största framgång 2009? Jag utmanade mig själv
9. Största misstaget? Vet inte om jag har gjort något misstag jag ångrar
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej
11. Bästa köpet? Vet inte.. Inget speciellt tror jag
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? För att bara nämna två: The Killers - Mr Brightside och Lady Gaga - Poker face
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och, mest gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Trott på mig själv, spelat gitarr :P
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt
18. Hur tillbringade du julen? Med jobb till kl 16, sen hemma med familjen och pappas släkt
19. Blev du kär i år? Nej, men -08 och är det än :D
20. Favoritprogram på TV? Idol (ungefär det enda jag tittade på)
21. Bästa boken du läste i år? Tuesdays with Morrie
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn & Calle Kristiansson :D
23. Något du önskade dig och fick? Andreas Carlssons bok i julklapp
24. Något du önskade dig men inte fick? Jo
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Då var jag i Dublin och blev grattad av min darling. Fick gulliga presenter, slappade i solen i Stephens green. Åt glass och pizza :D (Pizza Hut i mitt hjärta)
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ganskasomvanligt
28. Vad fick dig att må bra? Vännerna och Stewen
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen (vampyrkillen är INTE snygg!) :P
30. De bästa nya människorna du träffade? Våran flatmate Piotr i Dublin? :D


      


Gott nytt 2010!

Kommentera här: