Skrattat hela kvällen

Ikväll har jag varit med Emma Be! Vi hyrde film, The hangover (det blev andra gången jag såg den, sjukt rolig!) bakade lite cupcakes och fikade. :D Mycket trevligt. Efter filmen hamnade vi framför datorn och youtube, kollade på bloopers från filmen (det funkade inte på dvd:n) och även från Vänner!! Jag skrattade så jag fick ont i käkarna nästan, haha! Man kan aldrig få för mycket av Vänner, det är lika roligt varje gång! Och Lisa Kudrow (Jag älskar Phoebe) har nog världshistoriens härligaste skratt!!





Perfekt att kolla på när man är ledsen eller uttråkad :D Här snackar vi smittande skratt!

1 Alexandra:

skriven

hehe jag gillar också hennes skratt :-d

2 Natursmycken:

skriven

NatursmyckenUF önskar er ett GOTT NYTT ÅR med full av gläjen och lyckan. Besök vår blogg för naturliga smycken, snart kommer nya smycken lansera. Tack till alla kunder som stödjade ung företaget i passerande tiden.

Mvh/ NatursmyckenUF

Kommentera här: