Paranormal activity

I söndags var vi hos Simon och såg Playa del Sol och fikade. Jag, Stewen, Emma, Erika & Tommy. Stannade och surrade ett bra tag med Emma sen. (När E & T farit hem) Haha, Stewen och Simon sa inte så mycket. Iallafall, när Emma for hem blev det så att jag och Stewen stannade och såg film mitt i natten med Simon. Paranormal activity. Den var sjukt obehaglig, lätt topp 3 läskigaste filmer jag sett! Fy tusan, jag mådde fan dåligt efteråt. Den var sådär smygande läskig med precis allt jag tycker är obehagligt. Det kändes så verkligt på något sätt. När vi kom hem höll jag inte på att kunna somna, låg bara på helspänn och hörde allt. Klockan tickade högt, det brukar jag inte höra! Haha. Riktigt läskig film alltså, här har ni en trailer.

 


Jag kan lägga till en sak på läskiga-saker-listan. Dörrar!
1 sophia:

skriven

sv: åhh vad roligt! De är ju riktigt häftigt, men att simma med dom som du gjorde tror jag är sjukt häftigt! haha.

---

playa del sol är ett bra program! :D

2 emma:

skriven

ha,ha.. simon sms:ade att du var livrädd, mohaha=) japp vi surrade på rätt bra, de var trevligt!:)

3 Erika G:

skriven

Hjälp, jag blir livrädd bara av att titta på trailern?! haha..

Kommentera här: