Bröllop och fritte!

Hemma inatt efter en helg i Örebro och Carro & Lales bröllop! Bröllopet var fantastiskt fint på alla sätt och vis, och jag fick tårar i ögonen! Festen även mycket lyckad med god mat och supersmaskig tårta à la Vickan. Roliga sånger, lekar och många härliga skratt! Hoppas nu att herrn och frun har det underbart i Rom! :)

Jag har jobbat på fritids några timmar idag(!) För första gången, och det gick superbra! Många fd dagisbarn jag kände igen :) Riktigt roligt! Kanske man skulle bli fritidspedagog ändå?

Skulle kunna skriva lite utförligare om helgen men det blir iallafall inte nu! Tänkte gå ner och vara lite trevlig, mor och far fick främmande. Är ni snälla får ni se lite bilder sen någon gång :)

En sista grej bara.. Emma, jag missade ju Playa del Sol igår. Hur var det? :)


En jättekaka à la Emma :D
1 emma:

skriven

sådär får jag lov o säga.. båda tjejerna e borta.. lite tråkigt men steffen den klockrena e ju kvar! så bra bvar de med lite besviken pga av bortfall!

Kommentera här: