Torsdag den tjugonionde

Har just duschat, och det var nog en av de skönaste duscharna i mitt liv. Var svinkallt att cykla ikväll, det blåste isvindar! Jag duschade hett, hett, hett. Det brukar inte höra till vanligheterna. Sen har jag rakat benen, hade en hel skog där kändes det som. Jaja, nog om detta! 

Som sagt, blev jobb på både dagis och fritids idag. (Stängde på fritids). Följde med både på knattebio och bad, hehe. I matsalen med fritidsbarnen träffade jag världens sötaste flicka som sprang fram och gav mig en bamsekram. Hon var jag med när jag hade praktik på dagis, det börjar vara ett tag sen nu! Direkt efter gymnasiet ju. Iallafall, hon var bara så himla gullig. Jag har stött på henne ibland men nu var det riktigt längesedan. (Hon är 6-7 år nu) Vi surrade en bra stund. Och så sa hon till och med "Åh vad det var kul att träffa DIG!" Jag kunde ju bara säga detsamma tillbaka. Så fruktansvärt söt. Hon gjorde hela min dag!

Imorgon är det Valborgsfest med sommartema! ;) Jag är taggad, ska bli jättekul!


Här får ni se några flummiga bilder från kvällens cykeltur.

 

Jag gör ett konstigt hopp.

Springer och försöker hoppa... tror jag.
 

Jagar kameran? Eller försöker jag flyga?


Stewen goes karatekid!


Isen is broken! Haha, eller nåt.

Kommentera här: