Koh Samui

Kastar in ett snabbt inlagg, har bara nagra minuter kvar pa Internet..

Vi har landat pa Koh Samui idag, resan hit tog typ 7 timmar. Klockan ar snart 23 sa nu ar det bara hoppa i sang... Bor pa ett riktigt frascht guesthouse med AC, kyl och TV! Billigt ocksa. Har varit ute och atit, jag tog pasta carbonara och Stewen en kottbit. Behover jag saga att Stewen var nojd? Lite less thaimat blir man allt.

Imorgon blir det en slodag, maste kolla runt lite mer har och sa sjalvklart ga till stranden! Vi bor vid Chaweng beach, den ska visst vara en av de finare stranderna.

Hoppas allt ar bra darhemma!

Soliga kramar


1 Sara:

skriven

alltså vad är guesthouse? :)har aldrig tänkt på det när jag varit där :) låter bra att ni har det underbart :) jag har idag kommit hem från min lilla södertripp, efter mkt tjorv med bussen till arlanda. :) Hoppas ni har det fortsatt underbart! massa kramar! henke hälsar!

2 Linnea:

skriven

Tycker om det du skrivit! Trevligt att se lite sunda saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om typ alltid. ;)

Kommentera här: