Apor och fiskbad

Nu har Stewen lena och skona fotter. Han har namligen varit hos "Doctor Fish" dar han i 20 minuter fick ha fotterna bland en massa smafiskar som at upp gamla hudceller! Hahaha. Det var sjukt frant. Jag fick testa doppa en hand och jag kan saga att det var inget for mig, sa kittlig som jag ar!

Annars da.. Idag tog vi en heldagsutflykt med longtailbat, for bland annat till Bamboo Island, Maya bay (dar filmen The Beach spelades in) och Monkey Island!! Sa vi fick se en massa sota apor, det gillade jag! :D Dit maste vi igen!

Ikvall har vi atit middag for totalt 75 kronor.. :) Gott och billigt, Stewen at grillade rakor med ris, jag tog Pad Thai med kyckling. Imorgon ska vi leta nytt boende, vi bor pa ett halvskabbigt men okej guesthouse nu som vi bara bokade tva natter pa.

Hoppas ni har det bra dar hemma! Hur kallt har ni?

Grattis igen till min kara mor pa fodelsedagen!


1 Sara:

skriven

vad är guesthouse för nåt? har aldrig bott på det i thailand vad jag vet :) hm, vet inte hur kallt vi har idag, runt 14 kanske. =) nu kan jag böja lite på knät, så du vet :) det går sakta men säkert framåt, men kan inte stödja på det än. på måndag ryker stygnen :D Kram från mig till er!

2 Sara:

skriven

vad är guesthouse för nåt? har aldrig bott på det i thailand vad jag vet :) hm, vet inte hur kallt vi har idag, runt 14 kanske. =) nu kan jag böja lite på knät, så du vet :) det går sakta men säkert framåt, men kan inte stödja på det än. på måndag ryker stygnen :D Kram från mig till er!

Kommentera här: