God måndagmorgon

Helgen har bara flugit iväg, och jag har mest jobbat. I lördags på timmarna for jag, Stewen och mormor upp till Åkermark och åt rökt fisk! Massor gott. Fällforsen är sjukt hög nu! "Stranden" där vi brukar bada är helt översvämmad.
Efter att jag slutat jobba på kvällen bakade jag cookies och såg Eurovision. Konstigt att se när inte Sverige var med! Jag trodde inte att Tyskland skulle vinna. :O

Igår var det Mors dag. (Jobbade 7-16). Jag gav världens bästa mamma vaniljkaffe som en liten present. Hälsade på Mormor och cyklade broarna-runt! Såg även fjärde Johan Falk-filmen.

Just nu bakar jag kaka! Ska inte säga vad det är för en, då blir det ju ingen surprise för er som ska komma och fika. :D Men jag har experimenterat litegrann, och smeten blev iallafall god. Sliskvarning deluxe däremot.




Riktigt finväder idag! Väntar nu på att kakan ska bli klar, medan den svalnar ska jag ut och springa. Jobbar 4 timmar idag, börjar 11.30. :)

1 Maria - livet i Milano ☆:

skriven

här är det också fint väder :)

2 L I N N N:

skriven

å vilken färg glad och glad blogg :)

:)

3 Sara:

skriven

hur skulle du göra när du fyller år? du svarade inte på mitt sms... ska du ha fest eller kalas? när får man komma??

4 emma:

skriven

ååå vad gott med fika=)

Kommentera här: