Ekorrar i parken och hes i halsen

Imorse for jag ut och sprang en sväng i parken. Kände mig ganska ensam, mötte typ 2 personer under tiden... Däremot mötte jag ett antal ekorrar och massa fåglar. Hade kunnat få en finfin bild på en ekorre som helt plötsligt satt på en sopkorg som jag sprang förbi. Andra varvet var det också en ekorre där! Kanske samma? Så jäkla söta de är, lurviga och fina. Himla fluffiga svansar. Jag tänkte ta digitalkameran med mig men ändrade mig i sista stund, tänkte att jag inte skulle få stanna upp och ta massa kort utan bara springa på. Jag skulle ju ha tagit kameran med mig!! 

Jag har för övrigt nåt knas i halsen, är så konstigt hes. Låter som värsta tonårskillen i målbrottet. Eller som en gubbe med whiskeyröst.



Ännu en blombild, älskar dessa rosa blommor som finns överallt!

1 Anna - au pair i Dublin:

skriven

Sv: Tack. :) Mår bättre men är inte helt återställd.

Hook är en Peter Pan-film! Handlar om när Peter Pan är vuxen och återvänder till Never Never Land för att Hook har kidnappat hans barn. Han kommer dock inte ihåg nånting men med hjälp av the lost boys så ska han komma ihåg allting och lära sig flyga, slåss och gala på tre dagar innan det blir krig mot Hook igen som vill ha revansch. Julia Roberts (Tingeling), Dustin Hoffman (Captain Hook) och Robin Williams (Peter Pan) är med i filmen. :) Riktigt bra och sevärd!

2 Anonym:

skriven

Åfy haha började fundera igår, hur får man det egentligen? Kan liksom jag också få det nu när "alla andra" i landet har det?:)

Hoppas du har en fin torsdag:)

Kommentera här: