Life as we know it

Känns som att det blivit mycket film här på sistone, men jag måste bara tipsa om den här.
Om ni inte redan sett den, se den!





Hade inte alls höga förväntningar på den men jag säger då det, vad bra den var!
Lättsam härlig film med många skratt, men jag var även tvungen att fälla någon tår. :P

Nu vill Stewen skaffa barn, haha!
1 Jenny:

skriven

ohh, den där filmen har jag inte sett, borde jag kanske göra! :)



Jaaa nu är det spännande, håller tummar o tår för att de ska sätta igång typ NU! :)

2 Sara:

skriven

haha vi såg den nyss. jag blev faktiskt besviken. i början var den mest seg tycker jag :P mn blev bättre mot slutet. 5/10 fick den av henke ;)

3 emma:

skriven

åå jag tipsade om denna för nån vecka sen! Älskar den filmen!!! såååååå underbar:-d:-d

4 Kitty:

skriven

Den filmen är helt underbar! ^^

5 lovisa:

skriven

haah rolig bild

Kommentera här: