Finally fredag

Oj vad skönt att jag klarat igenom mig denna vecka. Oerhört mycket plugg. Men min kära mor kom ju hit en sväng och förgyllde tillvaron. :) Känns tomt nu när hon har farit!

Nu måste jag faktiskt hoppa i säng, är hiskeligt trött. Linserna har strejkat. Måste för övrigt gå och kolla synen snart.

Shit vad jag ska fira om en vecka när första salstentan är avklarad.



Chokladdoppade jordgubbar och glass åt vi till kvällens Idol. :) Vilka har ni som favoriter?
(Haha, ignorera hålet i gubben till höger, det är från en tandpetare..)

1 Madde S:

skriven

Hej Karin, och välkommen till Umeå! Hoppas att ni trivs bra här i stan :) Måste få fråga, vart bor ni?! Har sett lite kort som ni tagit men känner inte alls igen mig! :)

2 Alexandra - kärlek på tallrik:

skriven

Yum, så gott <3 Lycka till med tentan!

3 Karin:

skriven

Hej Madde! :) och tack så mycket! :D Vi trivs riktigt bra här! Haha alltså vi bor en bit utanför själva stan - Holmsund... 1,5 mil bort typ. Men tar bara 20 minuter med bussen till universitetet så det är ju bra :) Riktigt mysigt ställe faktiskt men så småningom kanske man börjar leta sig närmare stan!

4 Madde:

skriven

Okeeej, det förklarar varför jag inte känner igen mig! ;) Ni ser iaf ut att ha det jättemysigt :)

Kommentera här: