Det blev en sån där jobbig kväll

Fifasen, jag hatar hur jag blir den-där-veckan-i-månaden. Överkänslig och jävlig. Sitter med en sån där äcklig klump i magen som bara dök upp från ingenstans. 


Saker jag tänker:

Att livet går för fort.
Att vi bor för långt bort från alla.
Att vi bott här ett helt år imorgon (och har ingen skohylla).
Att jag saknar Irland så det gör ont.
Att Stewen är på jobbet och jag vill ha en kram.
Att jag inte vet vad det ska bli av mig.
Att jag verkligen vill till Thailand över jul.
Att jag borde gå och lägga mig.
Att jag kanske inte borde publicera detta.
Att imorgon kommer det kännas bättre.




1 Erika:

skriven

Man får känna så ibland, det positiva är att det brukar gå över ganska snabbt. :) Kram!

Svar: Ja tur det! :) <3
tjofftjoff

2 Denise 23 - mamma till Kevin och tjejen i magen:

skriven

Det går alltid över. :) Om det är till någon tröst så har jag bott med min sambo i två år - och vi har inte heller någon skohylla. :D

Kram!

3 Anneli:

skriven

Kram!

Svar: <3
tjofftjoff

4 Sara:

skriven

Säger som Erika. Vi känner alla så ibland, mer eller mindre. Och man FÅR känna så. :) Men förstår det är jobbigt. Men det går över. :) KRAM!

Svar: Har nån sån där deppstund nångång ibland, går över väldigt fort.. :) kram! <3
tjofftjoff

5 Ida:

skriven

Idag kan vi kramas :)!

6 Emma:

skriven

Jag känner igen mig så väl!! Man får verkligen känna så och du är inte ensam om att känna sÅ!! Kramar till dig!!

Svar: <3
tjofftjoff

Kommentera här: