Kärleksrim typ

Jag har sparat töntiga rim som Stewen och jag fick för oss att skriva åt varandra en gång. Det börjar vara ett tag sedan nu.. Vi hade bara varit tillsammans i några månader, det var strax innan vi åkte till Egypten, så någon gång under sensommaren -08 typ. (Dumt att jag inte skrev upp datumet)

HAHA. Det här är så dåligt så det blir bra.

Sjukt kul!





Till Stewen från mig

Stewen Stewen go och snäll
Det är inte meningen att ge dig en smäll
Du är gullig, snygg och bäst
Men du har aldrig ridit på en häst
Wilma biter dig ibland
Snart står vi på Egyptens strand
Jag skulle vilja ge dig allt
Och du måste smaka mormors palt

Stewen Stewen söt som få
Dina ögon är inte blå
Vad skulle jag göra utan dig
Jag är så glad att du vill va med mig

Tänk att det blev jag och du
Jag tror jag vill ge dig en puss nu

Du betyder så mycket för mig
Hoppas du vet att jag älskar dig!


Till mig från Stewen

Du är det finaste jag mött
Ja du är bean på mitt kött

Du är allt vad jag vill ha
Du är bättre än GTA

Du är mitt vackra solsken
Som en bok av Astrid Lindgren

Så rolig att man får skrattkramp
Å så söt när du får damp

Så lycklig att det blev jag å du
Jag älskar dig så mycket Karin Luuuuu!!!

Du är ljus och jag är mörk
Funkar lika bra som köttbullar på burk





Jag gillar Steffes nödrim, mörk och burk!
1 Erika:

skriven

Så himla gulligt!! :)



2 Sara:

skriven

jag älskar hans realitet i det. som köttbullar på burk! hahaha kommer mitt brev snart? jag längtar :) hade tänkt försöka komma till umeå någon helg framöver också. fast har ganska fullt upp innan vi åker till åre men kanske efter det :) du skulle inte vara på att följa till sthlm någon helg? du kan ju bo hos åsa och jag hos sassa å så styr vi upp massa roliga saker där :D

3 Anneli:

skriven

Oj, vad fint! Gulle er!

Kommentera här: