Sista januari

Alltså, en månad går så himla fort! Och ett år har bara tolv månader så det är ju inte konstigt att ett år bara susar iväg...

Iallafall. Jag har haft en bra dag. Igår var jag sådär jobbigt jättelat (vilket jag avskyr) och orkade typ inte göra någonting när jag kom hem. Kollade lite program på tv4play. Hade tänkt renskriva massa anteckningar men gav upp efter en rad...

Idag var jag pigg däremot. Var väl tvungen att kompensera för igår! Gick en morgonprommis, åt sen frukost (frunch?) for till skolan på föreläsning, sammanstrålade med min grupp angående ett grupparbete, for till stan och fixade lite grejer, lagade middag (blodpudding med bacon och lingonsylt, så gott! Faktiskt). Sen blev det ett konditionspass på gymmet och så hämtade jag ut ett bokpaket. Ikväll har jag sett Mot alla odds, vilket himla bra program!

Nu ska jag dränka mig i kurslitteratur en stund och förhoppningsvis bli lite klokare innan jag går och lägger mig.


Tjing tjing!

1 inspireme ❀:

skriven

Eller hur! Välkommen februari :)

2 Sanna:

skriven

Ha en bra dag :D

Kommentera här: