Min bästa Carro

Jag hade ett långt samtal med världens finaste Carro i telefon ikväll. Vi pratade om allt och lite till. Livet.

Carro är en person som alltid lyssnar och förstår, hon har ett smittande skratt och finns alltid där, oavsett. Vi hörs egentligen alldeles för sällan men hon är en av mina bästa vänner, när vi väl hörs så är allt precis som vanligt. Det är härligt. Skulle Stewen göra slut med mig skulle jag kunna ringa Carro gråtandes mitt i natten utan att det vore konstigt.

Ni vet sån där vänskap helt utan krav, det spelar ingen roll om det var igår man hördes eller flera månader sedan. Det är samma sak iallafall. 


Tack för att du finns! ♥


1 Erika :

skriven

Hon är himlarns bra den där Carro! och du med Karin! :)

Svar: Och hon den där Erika också!! :)
tjofftjoff

Kommentera här: