Sista oktober

Igår hade jag en sån där latdag när jag knappt orkade göra nånting. Ibland är jag lat på ett skönt sätt men ibland blir jag bara irriterad över hur slö jag känner mig. Tänkte skriva hemtenta men orkade inte. Tänkte fara och träna men orkade inte gå ut i regnet. Tänkte träna hemma men såg TV istället. Ja ni förstår. Det var en sån dag. Vet inte om det var vädret som påverkade men idag har jag iallafall varit lite mer effektiv. Det brukar bli så för mig när jag har en pissdag, dagen efter kan jag inte sitta still. (Har dock inte skrivit något på tentan...)

Gjorde det sista på grupparbetet på skolan. Kom hem, städade och plockade lite. Gick och sorterade massa sopor. Tog en promenad med podd i lurarna (Alex & Sigge). Efter maten, i form av broccolisoppa, pratade jag med Carro i telefon, och sen har jag tränat RPM. Skönt! Och så har jag pratat med mammsen.





Höst 2012.

Kommentera här: