LESS

En dag efter beräknad födsel och jag är redan less. Egentligen ska jag väl inte ska klaga, det finns ju dom som går två veckor över tiden... (Vi kommer ju gå max en vecka). Men när allt ser så himla bra och moget ut hela tiden, kan inte bebis bara komma?! Vad är det för fel? Gruvar mig för att bebis ska hinna bli mycket större också, det är mer än tillräckligt med 4,3 kg... Tycker att den där hinnsvepningen ska ha gett något. Men läste att man ska ha fått värkar inom 48 timmar ifall en hinnsvepning ska ha gett effekt, så jag ger det fram till kl 10.30 imorgon ungefär... Håll tummarna att det blir värkar inatt! Men ska försöka ställa in mig på att bli igångsatt på onsdag, då blir allt annat plus, som min kloka moster Anneli sa.

Har gått en promenad på två timmar idag. Inga som helst känningar efter det tyvärr. Har även bakat ikväll. (Recept och bild kommer!) Har varit lite extra trött, somnade nästan en timme framför TV:n igår, sov som en gris inatt (men det gör jag alla nätter) och har vilat i soffan idag igen. Hoppas det är ett tecken på att något är på gång men så tur ska vi väl inte ha.

Jag fortsätter gå ner i vikt förresten... Minus ett kilo till så är jag nere på min inskrivningsvikt. Vad fasen är det som händer? Ingen kan ju då påstå att jag inte äter iallafall.


Nä nu ska jag gå och sova och sluta vara sur. Gonatt!

 
1 Emma:

skriven

Jag hoppas det händer nått snasaaart! Jag förstår du är less för de var jag i v36 redan! ,en tänk Max till onsdag.. Skit de e ju ändå bara 5 dagar bort på sin höjd!!!

Svar: Ja det är ju inte många dagar men fasen vad segt de kommer gå... Vill ju helst slippa sättas igång, HOPPAS det händer något i helgen!!
tjofftjoff

2 Carro:

skriven

Drömde om dig inatt. Du värkarna hade satt igång och det var tre minuter mellan värkarna där vid kl4 och Den lilla tjejen var ute vid 6-7 på morgonen.. Hoppas ngt stämmer... ;) många kramar!!

Svar: Jag hoppas HOPPAS din dröm slår in inatt!! :) Kram!
tjofftjoff

3 Cissi:

skriven

Förlåt Karin men jag kan inte låta bli att önska liiiite liiitegrann att det blir på onsdag, för det är ju min födelsedag!! :D Hihi. Kramar till er!

Svar: Hahaha rolig du är! ja okej det hade varit coolt ;) Men jag orkar inte vänta mer!! :) Kram!
tjofftjoff

4 sara:

skriven

Förstår det känns segt. Hoppas på carros dröm. Fick en känsla idag att det är en tjej. :)

Svar: Ooh, sedär :D
tjofftjoff

5 Erika:

skriven

Nu har både jag och Carro drömt att det är en tjej! Ska bli kul att se om det stämmer! ;) hoppas det sätter igång snart! :)

Svar: Spännande!! :D
tjofftjoff

Kommentera här: