Ensam-hemma-helg

Ja det blev en lugn ensam-hemma-helg. Med betoning på ensam, haha. Stewen är i Luleå och kommer hem imorgon. Jag har mest pysslat på hemma. Haft Vampire diaries-maraton, (sett klart hela säsong 3 nu. Storbölade ett par gånger) städat, tvättat, poppat musik, pluggat, lagat mat, läst, gjort chokladbollar, promenerat, badat fotbad och sådär. Fotbad förresten, hur härligt?! Man borde göra det oftare, nu har jag världens lenaste fossingar.

Var tänkt att jag skulle ha flertalet tjejer här på spel- och fikakväll ikväll men det blev ett massivt bortfall som slutade med att ingen kunde komma. Tråkigt, jag som längtat så mycket! (Sällskapssjuk tjej!) Haha, men det blir ju betydligt enklare att ses sen när vi FLYTTAR!!! Herreguuuuud vad jag längtar!! Jag saknar att hitta på såna där spontana grejer, typ bara tvärbjuda över någon på en kaka ifall jag bakat, eller kunna komma på att "nä, jag tar och går till stan", fara hem när man vill utan att behöva passa massa busstider. Och vi kommer kunna ta oss till E & T på 10 minuter. Knappt det ens. Bara en sån sak! 10 minuter med lokalbussen, det är ju promenadavstånd! Härligt att kunna ta sig hem ifrån E & T på 10 minuter istället för en och en halv timme ibland med dessa jäkla bussar. Nä fy vad jag längtar!!

Det går sjukligt segt att ladda upp bilder. Jag som tänkte bjuda er på värsta matbildskavalkaden. Men jag bjussar på chokladbollar iallafall. Mina superduperbollar. Ni får komma och fika till veckan tjejer medan de finns kvar! ;)




 
1 Britta:

skriven

Och närmare till Britta!!

Svar: JAA!!!! :D
tjofftjoff

Kommentera här: