Lista 10, 9, 8, 7...

Snodde den här listan av kusin Cissi! Den har ju cirkulerat runt på en massa bloggar på sistone.


10 saker jag tycker om:

 


Glass
Baka
Resa
Sommar
Majs
Fotografera
Julen
Bada
Laga mat
Städa
 
 
9 saker jag tycker mindre om:
 

Kaviar
Fiskbullar
Arrogans
Simpsons
Brända kastruller
Jazzmusik
Dryga människor
Hicka
Trollsländor
 
 
8 bloggar jag läser:
 

7 saker jag vill göra i framtiden:


Skriva en bok
Vara superduktig fotograf
Starta ett café
Ha en pool
Resa till Indien
Resa runt i USA
Simma med delfiner (igen)
 
 
6 saker jag är rädd för:
 

Mörker
Hajar
Att någon i min närhet ska bli sjuk eller dö
Spindlar
Att bli ensam
Att inte räcka till

 
5 platser jag tycker om att vara på:

 

Irland
Hemma
Thailand
Fjällen
Stugan
 

4 ord som beskriver mig:


Tänkande
Omtänksam
Velig
Optimistisk


3 saker jag ser fram emot:


Att bli mamma
Påskhelg i fjällen
När tentan är inlämnad

 
2 bra filmer:
 

Nyckeln till frihet
Brave

 
1 bra låt:
 

Håkan Hellström - Det kommer aldrig va över för mig
 

Kommentera här: