En fjärdedel kvar

Shit pommes frites vad tiden går! 75 % av graviditeten har passerat, 25 kvar... 70 dagar, det är ju inte mycket alls! Gud så spännande. Undrar vad det är för en liten plutt som gömmer sig i min mage? Hur kommer h*n se ut och vara? 

Jag har framkallat en massa bilder och tänkte pyssla ihop ett gravidalbum av något slag (även om jag inte visar magbilder här så betyder det ju inte att jag inte tar några, haha). Sjukt vad liten magen var i början, och då tyckte jag att jag hade blivit så stor. I typ vecka 17...
 
Ligger för övrigt efter sjukt mycket med framkallning, tänkte att jag ska ha det som projekt i sommar när det är pissigt väder eller när jag inte orkar vara ute i solen, haha! Måste införskaffa några miljoner fotoalbum, både vanliga och scrapbooking-vänliga. Och massa pysselsaker!

Idag har jag tvättat, bakat (brownies, neverstopkakor och chokladbollar) och gått på gravidyoga. Har inte orkat vara ute i solen så mycket när det varit så varmt... Satt på balkongen en stund ikväll, då var det skönt!


 

Kommentera här: