Freitag

När Ella sov sin långkörare idag passade jag på att städa. Dammtorkade, dammsög, skurade och fixade toaletten. När Steffe vaknade tog han tvätten och gick på affären. Vi bjöd Erika och Tommy på middag, Steffes goda kycklingpaj (recept kommer!) Gud så trevligt. Sen fick de se Ellas dop på dvd och så såg vi Idol såklart. Och fikade. Vad sur jag blev på Idol, Kevin skulle ju ha åkt istället för Jens!! Gaaaahh!

Ella har varit lite extra kinkig och myssjuk ikväll men verkar ha sluppit feber efter vaccinationen. Skönt! Har hon inte fått feber nu lär hon väl inte få det heller tänker jag.

Näe, sova sova säng nu för fröken Lu. Det är ju en dag imorgon också. Jag vill nog julpynta i helgen! Iallafall litegrann. Det tar emot lite ändå, man ska ju inte julpynta förrän första advent... *traditioooon* Var ju bara ifjol jag pyntade tidigt för att vi åkte till Thailand på lucia. Jaja, nu blir det gonatt. Tjing tjing!


Igår pyntade jag cakepops framför Hela England bakar!

1 sara:

skriven

Ja jag är ju också traditionsfreak. Men jag har börjat (bara för att hinna passa på innan Henke åker igen på måndag) men det är ju faktiskt julskyltning imorgon så imorgon ska jag nog ställa fram lite mer :)

Svar: Ja jag bestämde mig för att börja igår också då det faktiskt var skyltsöndag! ;) längtar till första advent !
tjofftjoff

Kommentera här: