Valborgs


Sista april och Valborgsmässoafton och där kom det - aprilvädret. Det formligen toksnöade idag! Mycket mer än vad som syns på bilden. Galet.

Ella och jag har haft en lugn hemmadag. Ella har lekt mycket själv och jag har städat lite. Dammtorkade och möblerade om i bokhyllan medan Ella satt på en hög med filtar och grejade. Har även hunnit med att dammsuga och träna. Ella är väldigt fascinerad av dammsugaren förresten, åker efter med gåstolen och kikar!
Det blev en prommis på förmiddagen och när Ella sov sin andra lur passade jag på att skura. När Ella sov sin förmiddagslur såg jag Walking dead, shiiit vad det är spännande! Är på femte avsnittet på säsong 4 nu.

Ingen majbrasa blev det ikväll, men Erika, Tommy och Elwin kom förbi en sväng. Mycket trevligt! Vi tog hem thaimat, så jäkla gott. Stewen började jobba kl 21. Nästa Valborgs vill jag grilla och kolla majbrasa med Ella!

Kommentera här: