Den stundande 1-årsdagen

Totalt vansinnigt obegripligt att våran tjej blir 1 år på onsdag!!?!?!?!! Jag kan inte riktigt få in det i min lilla skalle. Hjälp vad tiden går. Man börjar verkligen förstå alla vuxna när man själv var liten som sa "oj vad stor du har blivit". (Då suckade man bara).

Min sista jobbhelg på sommarschemat är över. (Behöver jag säga att veckorna gått sjukt snabbt!?) Imorgonkväll tänkte vi fara hem och hälsa på, stannar nog en vecka. Det blir himla kul! Då får vi fira 1-åringen med family och friends. Vi gick på stan i torsdags och köpte födelsedagspresenter, det blev lite Duplo och en leksaksfjärrkontroll, haha. TV-dosan är ju en riktig hit härhemma så förhoppningsvis blir det skoj med en egen fjärris. Några böcker ska hon få också. 

Kalas måste vi ju ha såklart, tänkte bjussa på lite fika och tårta. Någon vanlig tårta tänkte vi dock inte att Ella ska få äta, hon får smaska på frukt och smoothies istället. Men en vattenmelontårta måste jag nog prova göra. Tänker att vi får ha lite kalas på torsdag, dagen efter födelsedagen. Men passar det bättre någon annan dag ska det också gå bra. 


 

Liten, liten Ella! ♥
1 Ida:

skriven

Gullungen, så himla fort det går alltså!

Svar: Jamen massor!!
Mamma Karin

Kommentera här: