Frukost på fik och julklappshandling på stan

Våran kyl ekar ganska tomt och eftersom vi åker hemåt snart är det ju dumt att handla på sig en massa... Så idag blev det frukost på Nybro konditori! 2 för 1, måste ju använda kupongerna innan de går ut. 50 kr för två frukostar var inte dåligt! Och det var godare än det ser ut. (Hade inte varit lika gott att äta samma sak hemma!)



Älskar Ellas lilla pekfinger där! Hon gillade brödet och juicen. (Inte yoghurten!)




Stewen sa att vi inte kunde gå på fik utan att fika. (Han är klok, han har det nog efter mig! Man blir ju som man umgås). Han bjuppade på saffranssemla, så gott! (Och så delade vi på en annan kaka men den var faktiskt ingen höjdare).

Annars idag har jag gjort klart det sista på julklappsfronten. Hur mycket folk som helst på stan, jag tycker inte att det är så charmigt... Som Stewen sa, fler och fler köper julklapparna på nätet men det märks då inte. Vet att jag sa att jag skulle vara klar med alla klappar före första advent i år, det funkade inte. Mest för att jag haft dåligt med pengar. Längtar redan till nästa jul, då ska jag julbaka som aldrig förr (typ börja redan i oktober, har så sjukt många recept jag vill prova!). Och ge bort i julklapp. JAAA!  Jag älskar verkligen att fixa julklappar, det är bland det bästa jag vet. Sjukt nöjd med årets klappar! (Det säger jag varje år).


Rätt tjusigt ju, Umeå. Nu har vi äntligen fått lite snö!

Kommentera här: