Dagarna flyger fram

Igårkväll kom Heidi hit och busade med oss. Så kul! Ella fick en present också(!), en liten kaninskallra som blev väldigt populär. Den tackar vi för! Ella fick i sig en halv portion gröt och somnade efter lite tjorv. Jag och Heidi drack te och såg TV (Sveriges mästerkock och Mia på Grötö) och pratade om allt möjligt. Jag tog även fram brödet jag fick av Britta, så gott det var. Jag testade att baka det idag, blev riktigt bra!

Idag när Ella hade sovit sin förmiddagslur och ätit lite mat for vi och hälsade på Sara och lille Eli. Där bjöds det på supergod kladdkaka. Kul att surra med Sara! Jag gav Ella lite banan, gott tyckte hon. Hon hittade även ett rött fint lock som var väldigt intressant.

Nu ska jag hoppa i säng, åh vad jag är dålig på att lägga mig i tid... Det finns ju så mycket annat som är roligare än att sova. Men nu är det gonatt. Imorgon kommer några mammor hit med sina småttingar för lite fika och lek. Kul!


En bild som Heidi tog på mitt lilla hjärta.

Kommentera här: