50 nyanser av SKIT

För ett tag sedan plågade jag mig igenom den tredje och sista Femtio nyanser-boken. Jag måste bara säga hur fantastiskt dåliga jag tyckte att böckerna var! Hur mycket jag än anstränger mig kan jag inte för mitt liv förstå hur de kan ha blivit så himla populära. Började läsa första boken för läääängesen för att jag var nyfiken, folk blev ju som besatta av böckerna. Alla sa att jag skulle läsa dom. Men nej jag säger då det, de var inget för mig! Jag blev bara arg och äcklad typ, (hoppade över alla snuskscener)... Tyckte inte alls heller att Mr Grey var något att hurra för, jag blev bara irriterad, och hela den här undergiven-dominant-grejen tyckte jag var riktig jobbig. Dåligt skrivna böcker också! Ville bara läsa klart dom för att se hur det slutade när jag väl hade börjat. Skönt att ha dom ur världen, haha.

Något jag störde mig på var alla dessa inre gudinnor på varje sida ungefär... Någon borde läsa böckerna och räkna hur många gånger man kan läsa om Anastasias "inre gudinna", jag höll på att bli tokig!!! "Min inre gudinna leker hejaklacksledare", "Min inre gudinna snurrar som en världsberömd balettdansös, piruett efter piruett", "Min inre gudinna flinar brett"... SERIÖST?!!?!??!?!?!!


Har ni läst? Vad tyckte ni?
1 Sara:

skriven

Hahaha underbart ärlig recension! Kan tyvärr inte uttala mig om dem men jag har inget sug efter att läsa dem.

Svar: Haha ;) du klarar dig väldigt bra utan att läsa dom kan jag ju säga!
Mamma Karin

2 Emma:

skriven

Hahaha!!! Underbart:) du och Sara V har definitivt inte samma smak vad gäller böcker! Hon avgudar både 50 böckerna och twilight serien;)

Svar: Hahahahaha nä i det fallet är vi väldigt olika ;)
Mamma Karin

3 Stina:

skriven

Jag håller med! Det värsta skräp jag läst!

Svar: Skönt att någon håller med mig :D
Mamma Karin

4 Sara A:

skriven

Samma här. Men jag tog mig inte ens igenom halva första boken innan jag gav upp! Säger som Sara. Riktigt härlig recension. Haha :)

Svar: Haha ;) fruktansvärt dåliga böcker, hade helt klart klarat mig utan dom :)
Mamma Karin

5 Anonym:

skriven

Jag vill läsa! :)

Kommentera här: