Hemma på byn

Det är hit man kommer när man kommer hem! Nu är vi hos min mor och far, kom fram idag. Jag rejsade hela vägen och Stewen och Ella sov och busade i baksätet. Nu är vi här en hel vecka, skönt att ha lite mer tid än bara en helg. Stewen har jobbat sin sista natt och han är helt salig, nu är det semester och pappaledighet! 

Idag har vi tagit det lugnt. Åt pappas köttfärssås med spaghetti till middag, gick en prommis med mamma. Ella fick gunga lite och så åt vi mjukglass. (Rånbägare, bästa! Jag tog tuttifruttiströssel och kolasås). Ikväll har jag varit ute och sprungit, himla härligt. 

Ella verkar trivas med att vara hos mormor och morfar, pratar och tjoar och tycker även att kissen Wilma är sjukt spännande. Vi premiärborstade Ellas småtänder ikväll förresten, den ena tanden börjar komma upp lite mer. Det gick bra, tror att Bamsetandkräm var en höjdare. Nu sover hela huset och jag ska också hoppa i säng.

Natti natti! 




Kommentera här: