Sommar och barnslig mamma

Idag blev det en sväng till farbror Ove och hans Gunilla! Väldans trevligt. Gick över till Ulf och Bitte också. Kände på vattnet, hälsade på katterna, kollade in Oves buss, blåste såpbubblor, fikade och glassade. Världens skönaste gungstol finns hos Ove! Det tyckte Ella också som höll på att somna i den. En sån ska jag ha den dagen vi har hus! Så himla härlig. Nästa gång vi hälsar på ska jag bada!

Till middag blev det kött, pommes, sås och wokisar. Så gott! Ikväll har Steffe hälsat på Emil, jag och Ella har busat hemma. Sen tog jag en sen springtur. Älskar att man kan vara ut och springa kl 23 och det är ljust ute! Det är ju sommar nu!? Jag var tvungen stanna till vid min gamla skola och den nya skolan, fy vad mycket roliga grejer! Jag vill dit med Stewen och leka, haha. Jag kände mig manad att åka lite linbana, gunga och klättra. Blev lite som barn på nytt. När Ella börjar leka i lekparker kommer jag leka lika mycket som henne (om inte mer). Och hon kommer tycka att jag är pinsam, haha. Eller bara jätterolig. Jag hoppas på det sistnämnda!



Kommentera här: