Sjukelisjuka

Ja vi har gått och blivit förkylda hela lilla familjen(!) Ella är snorig, hängig och hostig. Jag snorar och är konstig i halsen. Stewen har ont i halsen, hostar och har haft huvudvärk.. Inge kul, speciellt inte för den minsta. Ella äter dåligt och är ganska mammig. Låter rosslig i halsen och hostar, snoret bara rinner. (Men ingen feber, skönt!) Inatt vaknade hon flera gånger och jag sprang upp och la en hand på henne så somnade hon om ganska omgående. Men har känt idag att jag varit lite trött, att vakna flera gånger per natt är man inte van numera... (Och nu har man ju inga amningshormoner i kroppen) Dessutom sprang jag upp och kissade och snyte mig och drack vatten typ tusen gånger inatt. Som ett sandpapper i munnen!

Ikväll tog nattningen längre än vanligt, det var först en busig tjej som ställde sig upp i sängen säkert 50 gånger... Sen blev det hicka och tårar och till slut somnade Ella i min famn mot min axel. <3 När hände det senast liksom? Gullebarn, det är inte lätt att vara liten och sjuk.

Ella på öppna förskolan i onsdags.

1 Sara A:

skriven

Krya på er! ♡♡

Svar: <3 <3
Mamma Karin

Kommentera här: