En lista

Hittade en halvifylld lista i utkast som jag skrev klart nu. Totalt ointressant kanske men här har ni.



Hur mår du?

Väldigt bra, tackar som frågar.


Vad var sämst med sommaren?
Att den var för kort.


Vad var det bästa med sommaren?
Bad och ljusa kvällar.

 


Vad funderar du på just nu?
På att jag måste ringa min chef.


Din senaste Snapchat:
Som jag fick? En bok om Facebook. Som jag skickade? Säkert en Ella-bild.


Senaste köp?
Mat. Som vanligt. Men senaste (tror jag) köpet som inte var mat: bok och pipmugg till Ella.


Klockren bok till Ella. Älskar Liten-sviten-böckerna!
 


Vad ser du mest fram emot med hösten?
Hösten är redan här, men okej: tända ljus och temys, baka, promenera bland knallgula löv. 


Gjorde du något nytt i sommar som du inte gjort förut?
Kröp runt i gräset med mitt barn(!!) Bland annat.


Vad står det i dina tre senaste sms:
"Hello :) hur går det med plugget? Mår ni bra? Lyckats byta bort din helg? :) kram"
"Vad roligt :)"
"Bopnytt! Värva kompis och få Urbanears-lurar värda 999 kr!!"


Dagens tråkigaste?
Inget speciellt faktiskt. Kan inte komma på något. Men dagen är ju inte slut än.


Vad skrattade du senast åt?
Vi skrattade åt några saker när vi höll på med grupparbete på skolan, kan inte minnas vad däremot. Haha.


Vad har du ätit idag?
(Än så länge). Mannagrynsgröt med äppelmos och kanel. Lax och potatismos med broccoli och hollandaisesås.


Jag idag. Höhö.
1 Sara A:

skriven

Å inte svarade du på det sms:et haha :)

Svar: Haha jo men sent omsider ;) skypade igår då du skrev och så fullt upp idag, glömde bort och sen tänkte jag att jag svarar efter att jag pratat med chefen ;)
Mamma Karin

Kommentera här: