3 timmar senare och 1800 kr fattigare


Ja här ser ni före- och efterbilder! Inte världens bästa men de fyller ju sitt syfte kan man väl säga. Sjukt nöjd är jag, känner mig som en ny människa. 1 decimeter hår rök och så blev det massor med ljusa slingor. Hela kalaset tog 3 timmar och gick på 1800 kr. Där har vi anledningen till att jag så sällan går till frissan: DET ÄR JU SÅ DYRT!!! Fatta vad mycket 1800 kr är för en stackars student!!?!?! Men slår man ut det på ett år blir det ju inte mycket per månad. 

Superduktig och gullig frisör förresten, hon hade också en dotter så vi pratade om barn nästan hela tiden, haha.

1 Sara A:

skriven

Jag kör slingor alltid hemma så blit det billigare :) superfint blev håret ditt :) ljust och fräscht :)

Svar: Jo det blir ju massor billigare ;) men jag har ju såna mängder hår (även fast jag tappat) så känns enklast att gå till frisör. Har ingen som kan göra på mig heller :)
Tack visst blev det :)
Mamma Karin

2 Lovisa:

skriven

Åh så fint det blev!! Men attans vad dyrt det är. Har inte haft råd som student så nu när jag skulle gå när jag fått jobb var de tvungen att kapa jättemycket...

Svar: Ja sjukt dyrt! Åh få se bild!? :)
Mamma Karin

3 Erika:

skriven

Jättefint!!! :D vilken salong gick du till?

Svar: Blablabla :)
Mamma Karin

Kommentera här: