Cookiefredag

Fredag idag! 4 månader sedan julafton eller 8 månader TILL julafton... Jag bakade cookies igår, de godaste någonsin, enligt Stewen! Tog med mig en burk till praktiken idag. Recept kommer!

Sköterskan från NUS ringde för en stund sedan, det var som hon trodde att jag inte får bli blodgivare när jag har en ökad risk för blodpropp. Lite synd, men inte så oväntat. Hoppas bara inte att jag har ställt till med något när jag gett blod tidigare, den där gen-avvikelsen har jag väl alltid haft...? Skulle jag kunna "smitta" andra med blodproppar om jag skulle ge blod?

Ikväll kommer min mor och far. Gu så kul! Stewen och jag ska passa på att gå på bio (hehe). Stewen vill se Avengers kl 21.


 
Ella var lite febrig igår så hon får vara hemma med pappa idag igen. Egentligen skulle det väl vara jag som är hemma med henne men Stewen tycker inte att jag ska missa praktiken. "Du lär dig ju saker". Haha. Jag jobbar ju gratis medan Stewen tjänar pengar, lite synd att han ska behöva ta ut VAB och skippa sitt jobb.. Ännu ett exempel på det dåliga samvetet. Här får jag dåligt samvete hur man än gör. Hade jag varit hemma med Ella hade jag känt dåligt samvete över praktiken, och nu när Stewen är hemma får jag dåligt samvete över att han inte jobbar. MEN, Stewen tycker inte att det är någon fara så det är ju skönt!
1 Anonym:

skriven

Det är ju iaf ingen karens på vab :)

Svar: Nä det är ju tur det :)
Mamma Karin

2 Anonym:

skriven

/ Sara A

Kommentera här: