Löständer och Jon Bon Jovi

Hade en märklig dröm inatt! Jag tappade några tänder i underkäken och så var jag till tandläkaren som drog ut alla tänder som var kvar och gav mig löständer. Herregud i himlen. Det var så sjukt obehagligt... (Jag har alltid funderat på hur det ska kännas att ha löständer). (Nu kanske jag vet). 

Jag tyckte ändå det kunde vara bra med löständer för att jag slapp mina sneda tänder som satt så trångt, men jag hade bara fått exakta kopior av mina riktiga tänder... *besviken tjej*

Egentligen var det inget konstigt med att jag drömde om löständer, eftersom jag jobbar där jag jobbar. Grejade med löständer på kvällsjobbet faktiskt.

Nu till det lite konstigare. Hips vips var jag på någon slags fest. Alla möjliga vänner och bekanta var där. Bland andra en gammal kompis, hennes förra kille och hennes mamma och syster... Jag stötte på Jon Bon Jovi(!?) och blev alldeles till mig. Han hade skrivit någon bok och jag fick den signerad. (Han var väldigt trevlig). 

Alltså HAHAHAHAHA! Jag dör litegrann. Signerad bok kan jag förstå, jag läser Hannah och Amandas bok nu som jag beställde signerad. Men Jon Bon Jovi av alla människor? Vart fick jag honom ifrån? 




1 Anonym:

skriven

Alltså jag dör lite grann. Så kul dröm!/sara.a

Svar: Hahaha ja verkligen udda! :D
Mamma Karin

Kommentera här: