Fredagsfika

Jag jobbade till 13 idag och efter det klädde vi på oss och gick till Ullas för en fika. Måste passa på då Restaurangchansen går ut på söndag. (Blir att köpa nytt häfte sen). Tyvärr rymdes vi inte, var smockat med folk så vi fick ta hem istället. Jag tog en Napoleonbakelse (för första gången, goood!) och Stewen en krämig donutliknande grej. 




Ikväll har vi sett Orange is the new black och ätit choklad. Stewen skulle köpa kakor igår och kom hem med detta, haha:

Mmm mmm mmmmmm.


Annars då? Snön har smält och det är slaskigt och hemskt. Nu verkar vi dock ha fått lite mer snö. Ella vad ledig från föris idag och jag gruvar mig för nästa vecka då det är jag som lämnar henne alla dagar (och hämtar). Vill inte att hon ska vara ledsen... 

Jag är fortfarande inne i en rensa-period, vill bara sortera, städa och ändra om och göra ordning och fint. Nästan så att jag blir lite manisk... Vill typ rensa ut halva bohaget.


Har länge stört mig på att Ellas spjälskydd tappat formen och glidit ner, det höll sig knappt uppe hur man än knöt och hade sig. Köpte ett nytt (hårdare) på Tradera, också Nalle Puh. Hur fint?

1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Gott:)

Svar: Mycket :D
Mamma Karin

2 Emma:

skriven

Ja jag slängde vårat goooode fort.. Jättesämst var de spjälskyddet!!!!!!

Svar: Ja det var ingen hit! Vårat höll sig bra ett tag men sen gav det upp.. försökte knyta åt men blev värre på senaste så nu köpte jag ett nytt :)
Mamma Karin

Kommentera här: