Näst sista juni

Hämtade Ella efter mellis på förskolan idag. Älskade unge! Har inte hunnit träffa henne många timmar i helgen eftersom jag jobbat delade turer. När jag kommer hem på rast efter 12 så sover hon ju. Och så sover hon när jag kommer hem och när jag far på morgonen. 

Vi gick till lekparken och gungade och åkte rutschkana. "Hälit" säger Ella när vi gungar. Och "Hälit, sommar". (= Härligt med sommar). Åkte rutschkana säkert 50 gånger också. Kul, både för mig och Ella! Haha. Det är ju tusan bra träning att klättra omkring i lekparker och lyfta Ella hit och dit.

Imorgon är vi lediga! Jag frågade Ella vad hon ville göra imorgon och då sa hon "Träffa alla kompisar". ♥ Alltså, åh. Hon vill gå till förskolan! Det blir nog en hel del lekparkshäng imorgon, och kanske träffa lite kompisar. Dock inte på föris.



Ella älskar sin keps!

Kommentera här: