Fifty shades of Grey


Jag och Stewen såg Fifty shades of Grey igår. Herreherregud och ojojoj. Måste i ärlighetens namn säga att det var bland de sämsta filmer jag sett. (Skämskudden åkte fram). Men jag var ju inte något fan av böckerna heller, plågade mig igenom dom bara för att. Fantastiskt dåligt skrivna tyckte jag. Försöker förstå varför så fruktansvärt många älskar böckerna, och filmen, men jag kan verkligen inte fatta. Jag blir bara arg. (Förresten tyckte jag att Grey var ännu mer psycho i böckerna!)
1 Emma nord:

skriven

Haha varför skämskudden?:)

Svar: Men så pinsamt dåligt manus! Och plågsamt med snuskscenerna, haha!!
Mamma Karin

2 Cissi:

skriven

ÅH så härligt att höra att någon har exakt samma åsikt som jag!! Dock orkade jag då inte mig igenom tredje boken, vilken plåga! Har INTE vågat se filmen.. :P

Svar: Ja men eller hur!! Jag tvingade mig igenom, usch. Kan inte förstå vad folk ser för bra i böckerna (eller filmen) Filmen var bland de sämsta jag sett!
Mamma Karin

Kommentera här: