Härlig höstdag

Idag har jag varit ledig! Stewen jobbar kväll i veckan. Jag fick sovmorgon och sen gjorde jag (och Ella) scones. Efter det pysslade vi på lite och jag tog en promenad längs älven alldeles själv med Träningspodden i lurarna. (Rekommenderar starkt). Hem och "natta" Ella efter lunchen. 



Jag och Ella tog en liten utflykt med mellis ute. Banan, klämmis och russin. Så härligt att gå vid älven. Vi ploppade stenar länge och gick en promenad. Hon är så himla rolig nu, Ella. Pratar och resonerar. Man kan inte tro att hon bara är 2 år.







När jag ställde mig upp och fotade Ella gick det förbi en man och en kvinna. Kvinnan erbjöd sig glatt att ta en bild på mig och Ella. Haha, så söt! Det blev några bilder men Ella ville inte riktigt vara med.



Världens bästa unge!



Kommentera här: