Godmorgon!

Jag har kanske världens renaste fejs just nu! Igårkväll tänkte jag nämligen duscha. Mindes inte riktigt när jag duschade sist, och ännu mindre när jag tvättade håret... (Usch vad äcklig jag lät nu!) Kändes som att jag osade både kiss och bajs och kräks. (Vilket jag säkert gjorde också).

Ammade Wille och han somnade så jag la ner honom i spjälsängen. Tänkte att nu sover han en stund iallafall. Tvärsmetade på en ansiktsmask bara för kul. Lät den verka en stund. Tror ni inte att ungen vaknade? När tror ni att jag sköljde av ansiktsmasken? Imorse klockan 6!!! HAHA!

Tröstade och ammade trött bebis. La ner i säng. Tog upp ur säng. Matade, vaggade. La ner i säng. Tog upp ur säng. Och så vidare. Vid 23-00 någon gång somnade både jag och Wille. Imorse kl 05.19 tittade jag på klockan med linserna kvar, stelt ansikte och oborstade tänder. Vad hände? Så knäppt ändå. Men vi fick ju sova åtminstone! Och jag duschade på morgonen.
 
Bild från 19 november

Kommentera här: