Ledig torsdag och fredag

Igår hade vi en ledig hemmadag, jag och kidsen. (SÅ sjukt att kunna säga så. Jag har två barn!?) Vi såg julkalendern och Barnkanalen (Ella har fastnat för Barnkanalen nu, älskar Mästerflygarna och Biet Maya) och åt våfflor till lunch. Sen kom Alva och mamma Maria och hälsade på. Alltid lika kul! Och Wilhelm fick en så himla fin body och ett par byxor.

På kvällen tog jag Wille med mig och for till Amanda. Det var första utflykten med bil bara jag och lillebror. Det gick bara bra! Otroligt skönt att inte ha ont i rumpan längre... Det var lång tid efter förlossningen som jag hade svårt att sitta och gå. Var en pärs att bara ta sig in i passagerarsätet när vi skulle åka tillbaka på återbesöken... Jaja, nog om detta! Himla roligt att träffa Amanda iallafall. Hon fick en liten födelsedagspresent i efterskott, en mjukisenhörning modell mini. Så söt! Tog även med ett julkort och en pyntad burk med lite julgodis och kakor.

Just nu sitter jag och Ella och bygger pärlplattor. Brorsan vaknade nu med ett brak i blöjan...


Ett litet paket i Amandas soffa, haha.

Ella läste bok för lillebror imorse.
1 Anonym:

skriven

Haha lillebror ser lagom road ut 😂 /sara a

Svar: Haha eller hur ;)
Mamma Karin

Kommentera här: