Poddelipoddar

Lyssnar ni på poddar? Jag gör. Mycket! Funderar på att skaffa Storytel för att lyssna på ljudböcker också. Här har ni några poddar jag lyssnar på ganska slaviskt.
 

1. Fredagspodden
Jag älskar Hannah och Amanda! Har lyssnat på deras podd sedan start. SÅ bra. Alex och Sigge lyssnade jag mycket på förut men lite sporadiskt nuförtiden.

2. Träningspodden
Har lyssnat på alla avsnitt av Träningspodden också. Så himla peppande! Blir så sugen på att träna när jag lyssnar. Perfekt att lyssna när man springer. Jessica och Lofsan är härliga.

3. Värvet
Så spännande podd med intervjuer med massa intressanta människor. Tycker om Kristoffer Triumf.

4. Läkarpodden
Som ni kanske vet älskar jag när doktor Mikael är med på Nyhetsmorgon. Gilar honom! Kan tycka att det är så intressant med sjukdomsrelaterade grejer (och jag älskade ju programmet Helt sjukt med David Hellenius).
 
 

5. Framgångspodden
Tyckte från början att introt kändes fruktansvärt töntigt och funderade vem tusan Alexander Pärleros var... Men jag gillar podden! Intervjuer med massa intressanta framgångsrika människor.

6. Föda barn
För att det är så kul att lyssna på förlossningberättelser och allt som har med barn att göra! Det tyckte jag inte innan jag fött barn själv.

7. Pampers barnvagnspromenader
Mer på barntemat. Barnmorskan Louise Hallin svarar på frågor om barn och Tove Norström är programledare. Ofta väldigt intressant och man kan lära sig mycket.

8. Vattnet går
Ännu mer barn... Nina Campioni intervjuar olika kändisar som berättar om sina förlossningar. Gudrun Abascal svarar också på frågor.


 
Det här var inte alla jag prenumererar på men nästan... Har ni tips på bra poddar?
1 Ida:

skriven

Ääääälskar Adam och kompani!!

Svar: Oh den ska jag prova :)
Mamma Karin

Kommentera här: