Årets första löprunda

Nu är det flera flera veckor som jag inte varit med på löpgruppsträningen på måndagar. Antingen har Stewen jobbat (och vi har ju ingen barnvakt) eller så har jag jobbat, eller så har det kommit något annat emellan. Men nu hörrni, ikväll var jag med igen. Bra start på nya året! Jag har aldrig sprungit ute under vintertid, och nu har vi ju fått snö och ikväll var det 11 minus. Men det gick himla bra. Jag pälsade på mig lite för mycket, hehe, kände mig som en Michelingubbe. Vi var tre tappra tjejer som sprang. (Många hoppade av strax innan).

Nu ska jag ta nya tag med träningen, känner mig så peppad!




Har inte alls med inlägget att göra men jag gjorde just ett test på Facebook. Jag är tydligen lik Miley Cyrus...!? ;) Kan inte påstå att jag håller med, haha.

Kommentera här: