Påsken kom och gick

Jag har jobbat hela påskhelgen (fredag, lördag, söndag och idag) och Stewen har varit ledig. Imorgon är jag ledig men då jobbar ju Stewen, haha. Ella fick ett långt påsklov då jag var ledig i onsdags och torsdags också. Jaja, nog om detta!

När jag gick hem från jobbet idag vid 14 mötte jag Stewen och Ella på vägen! Vi tog en prommis och gick in på Statoil och köpte lite gotta och satte oss på en parkbänk. Ella fick klämmis och Digestivekex. 





Stewen drack kaffe och jag en smoothie-grej. Sen överraskade Steffe med glass, den var sååå god! Ella fick givetvis smaka lite också och hon tyckte att smoothien var godast!




Jag funderade på middag på jobbet och blev så sugen på att äta ute så när Stewen frågade vad vi skulle äta till middag föreslog jag GÅ PÅ RESTAURAAAAANG! Bokade bord på Allstar. Barnvänligt och bra, Ella fick grillkorv. Stewen åt ribs och jag tog club sandwich med pommes och så la jag till majskolv på sidan. Dör så gott det var!




Ella fick ha sina höstiga vinterskor (som hon hann ha typ två veckor innan snön kom haha) och då blev det genast mycket roligare att promenera. Haha, på väg till stan fick hon åka vagn för att vi skulle hinna i tid och då blev hon sur och ropade "Hjäääälp jag sitter fast!" Hahaha!!

Kommentera här: