Två veckor och första barnvagnspromenaden

Igår var det söndag och Wille blev två veckor. Sjukt! Allt börjar rulla på och jag är snart återställd. Har repat mig bra nu. Blev ganska mörbultad efter förlossningen och det har varit superjobbigt att gå och sitta. (Jag har konstruerat en specialare, sitter på en badring med en dyna ovanpå...) Men nu har jag orkat gå ut! Igår tog vi en promenad på stan för första gången. Det gick bra, även om jag hade ganska ont efteråt. Skönt att komma ut ordentligt! Vi köpte nya vinterskor till Ella och tomtekläder till båda kidsen. Sen blev det lite lyxmellis från Espresso house. Stewen tog en tomtelatte och så delade vi på en saffransbulle och Ella fick blåbärssmoothie. Snacka om nöjd tjej! Wille sov hela tiden och fortsatte sova när vi kom hem.


 
 
 
 
 
 
Pissigt väder däremot, all snö är ju borta!? Hoppas på massor av snö till helgen. Då kommer mamma och pappa och på söndag är det julskyltning!
1 Cecilia:

skriven

Men coolaste mössan Ella har!?!? Och grattis igen till lillknodden så himla fin :D Hoppas vi ses snart! Kram

Svar: Haha ja visst är mössan frän?! :) Tack snälla du! VI är hemma länge över jul så då måste vi ses! :) Åker hemåt typ 16:e :D
Mamma Karin

Kommentera här: