9 år med Stewen

Den 11 april hade jag och Stewen varit ihop i 9 år! SJUKT ju. Den dagen vi "blev ihop" begravdes morfar. Jag sörjer så himla mycket att Stewen och morfar inte hann träffas, gud vad de hade tyckt om varandra. Men Stewen träffade ju iallafall mormor. (Som bodde i en lägenhet nedanför Stewen när han bodde i sin etta!)

Ja den 11 april 2008 sms:ade ju Erika och frågade mig om Stewen och jag visste inte vad jag skulle svara. Sms:ade Stewen och frågade och han svarade "Jo men det kan vi väl säga att vi är, eller? Annars skulle jag väldigt gärna vilja att vi var det". :') (Det här har jag bloggat om många gånger tror jag, va? Jaja).

Han är iallafall bäst min Stewen och jag är så oändligt glad att det blev han och jag. Tänk, om det inte vore för Erika hade vi nog inte träffats ju! Eller kanske vi hade ramlat på varandra i trappuppgången när jag skulle hälsa på mormor, haha! När jag hade träffat Stewen för första gången tänkte jag att han var söt men inte mer än så, typ. Hade inte en tanke på att bli ihop med någon, hjärtekrossad som jag var. Tänkte vara singel ett bra tag... Min mamma bara "Men guuud, han är ju söt. Satsa på honom! Han behöver inte vara mannen i ditt liv men han kan ju vara ett litet äventyr!"

Hahahaha, MAMMA! Tänk om hon visste då att det där lilla äventyret skulle leda till två barnbarn. Det blev ett långt äventyr och än är det inte slut!


Några gamla bilder:

 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Ni är så fina ihop! 😘😍 vad synd jag glömde bort ni var hemma. Hade ju kunnat komma till byn lördagkväll isf 🙈 saknar ju dig massor 💗/sara a

Svar: Gulle du! Ja det var himla synd, men vi ses nog snart ändå. :) saknar dig!
Karin Lu

2 Erika:

skriven

Gullisar! 😘Så glad att det blev ni två! ❤️

Svar: Gulle du!! <3
Karin Lu

3 Erika:

skriven

Gullisar! 😘Så glad att det blev ni två! ❤️

4 Erika:

skriven

Gullisar! 😘Så glad att det blev ni två! ❤️

Kommentera här: