Heja mig!!!

Ja jag for ut på en runda igår. Sist jag sprang var väl ungefär ett år sedan, när jag hade Wille i magen. (Slutade springa i vecka 20 eftersom jag hört att det rekommenderas). Hade inget direkt mål för hur länge jag skulle springa eller hur långt jag skulle ta mig. Kanske borde ha gått ut lugnt och bara tagit en kortis, eller varvat springa med gå. Hade typ blodsmak i munnen efter 5 minuter, haha! Men det kändes bra sen och hips vips hade det gått 25 minuter. Efter 30 minuter närmade jag mig 5 km så jag tänkte att jag inte kan sluta förrän jag kommit till 5. Så slog på Thomas Stenströms Slå mig hårt i ansiktet (haha) och gasade på sista biten. 5 km på 35:12! Inte illa va?  Dessutom fick jag stanna och knyta skorna och så ringde mamma mitt i allt (men jag lät henne ringa och for vidare igen, haha). Med tanke på hur länge sedan jag sprang är jag sjukt nöjd.

Är ganska mör i kroppen idag, haha!



 
Igår gick vi ut och hängde i lekparken på eftermiddagen. Härligt väder! Ella har alltid älskat att gunga. Vi hämtade upp hink och lite grejs från förrådet. Väldigt kul!
1 norrbotten emma:

skriven

ha en fortsatt fin tisdag
kramiz

Kommentera här: