Spring Karin, spring!

Jag har en låtlista på Spotify som heter "Spring Karin, spring!" och nu har jag uppdaterat den. Eller jag har gjort en ny: "Spring Karin, spring! 2.0", haha! Musik att springa till alltså.
 

 
 
 
Listan har för tillfället 50 låtar. Några låtar fick följa med från den gamla listan, till exempel Spaceman med The Killers. När jag hör den tänker jag bara på Dublin. Det känns lite som att jag springer i Phoenix park igen när jag lyssnar på den. Systra mi med Jens Hult är en bra springlåt också! (Också från gamla listan) Och min nya favorit: FREDDY KALAS! Så himla skön. Sedan älskar jag ju Hasse Alfredssons Guld och gröna skogar, hehe. Arja Saijonmaa måste ju såklart också vara med.

När jag och Stewen såg som mest Walking dead och hade maraton hela tiden, då kunde jag tänka att jag blev jagad av zombies när jag var ute och sprang. Jäklar vad det blev fart på mig då. *tips tips*


Har ni tips på bra springmusik? Eller bra musik överhuvudtaget?


;)
 
1 Anonym:

skriven

En bra springlåt med egentligen inget jag lyssnar annars på är Håll om mig med Nanne Grönwall och Tick tock med Nina Söderqvist 😅

Svar: Haha! :D ska lägga till dom ;) Visst finns det vissa låtar man tränar till men som man aldrig lyssnar på annars! :D
Karin Lu

2 Anonym:

skriven

En bra springlåt med egentligen inget jag lyssnar annars på är Håll om mig med Nanne Grönwall och Tick tock med Nina Söderqvist 😅

Kommentera här: