Vem är du...?

Snodde en lista av Egoina!


Vid matbordet?

– Den som gärna fotar maten, haha. Den som äter ganska långsamt och gärna vill salta mycket men försöker låta bli...


På nattklubben?

– Den som aldrig dansar nykter! Den som hänger med mitt gäng, har väldigt roligt och inte vill hem.


På stranden?

– Den som hatar att sola, älskar att bada och håller sig i skuggan.


På efterfest?

– Har på riktigt nästan aldrig varit på "äkta" efterfest!? Vet att jag velat ha det några gånger men inte fått med mig någon, haha... Kan väl ha hänt kanske tre gånger i livet, om ens det? Men jag är nog den som vill spela spel och surra på efterfest! (Samma som förfest alltså, haha).

 
Malin och jag på hemmafest en gång!
 


I klädbutiker?

– Den som skyndar sig igenom och inte finkammar reakläderna i jakt på bästa fyndet.


Hemma hos andra?

– Ja rätt lugn och sansad? Haha, jag går inte och gräver i kylskåpet eller så...


På restaurangen?

– Den som lider av grav beslutsångest och tar något säkert kort. Men är lite bättre på att prova nya saker nuförtiden!


Soup of the day i Dublin. ♥

 
I sängen?


– Haha! Just nu är jag den som tycker att sängen mest är till för att sova i...


På flygplanet?

– Jag älskar att flyga flygplan! (Förutom den gången när jag fick sinnessjukt ont i öronen inför landning och tänkte "nu dör jag"). (Tårarna rann, jag hörde ingenting. Trodde att huvudet skulle sprängas och öronen spricka).


I skolan?

– Den tysta och mesiga tönten som aldrig räckte upp handen. Under hela min skolgång fick jag höra att jag skulle prata mer.


På café?

– Den som är sugen på allt! (Förutom kaffe).



 I ett förhållande?

– Oj, den var lurig. Måste fråga Stewen!


På bussen?


– En sådan som tittar ut genom fönstret och lyssnar på ljudbok/podd. Inte så originell alltså.

Kommentera här: