Alla hjärtans

Brukar ni göra något speciellt på Alla hjärtans dag? Jag och Stewen har lite som tradition att äta glass och se film. Haha. Vi brukar inte göra något avancerat och jag tycker inte att det behövs heller. Glass och film och så är jag nöjd! Precis som en ganska vanlig kväll hos oss, hehe.

 

Jag gjorde vaniljglass i glassmaskin och smarrig hallon/jordgubbspaj.



Kärleksfilm måste man se på Alla hjärtans dag! Jag googlade lite och kom fram till att vi skulle se den här. Den skulle vara fantastiskt bra och en av de bästa kärleksfilmerna någonsin. Så långt vill jag inte sträcka mig men den var absolut sevärd!
 
1 Miss Baby Peaches:

skriven

Pajen ser jättegod ut.
Ang filmen, jag ÄLSKAR den! :D

Svar: Knäckig och god med vit choklad i 😄 filmen var bra men inte fantastisk tyckte jag 😄
Karin Lu

2 Emma:

skriven

Världens bästa skådis ju Karin!! Då blir de lätt en grym film! Han e så förbaskat snygg;)

Svar: Haha ja jag tänkte på dig faktiskt ;)
Karin Lu

Kommentera här: